Kvalitetspolicy – Flytthjälpen 24 AB

Uppdaterad Senast 14-07-2025

På Flytthjälpen 24 AB är kvalitet en grundpelare i hela vår verksamhet. Vår målsättning är att leverera trygga, effektiva och bekymmersfria flyttlösningar – så att våra kunder kan fokusera på det som är viktigt, medan vi tar ansvar för hela flyttprocessen med precision och omsorg.

Vi arbetar konsekvent kundfokuserat med ambitionen att inte bara uppfylla utan överträffa våra kunders förväntningar. Som ett led i detta erbjuder vi både ansvarsförsäkring och garantier på samtliga utförda tjänster.

Våra kvalitetsprinciper

För att säkerställa ett konsekvent högt resultatnivå tillämpar vi följande riktlinjer i all vår verksamhet:

  • Vi följer alltid gällande lagar, myndighetskrav och branschstandarder
  • Vi bedriver ett aktivt och systematiskt förbättringsarbete inom samtliga processer
  • Vi satsar på intern utbildning och kunskapsöverföring för att säkerställa kompetenta, engagerade och ansvarstagande medarbetare
  • Vi genomför varje uppdrag med noggrannhet, ansvarskänsla och respekt för kundens egendom
  • Vi arbetar målinriktat med gemensamt ansvar för kvalitet och utveckling inom organisationen
  • Vi sätter alltid kundens behov i centrum och fullföljer våra åtaganden med lyhördhet, punktlighet och professionalism

Genom dessa grundprinciper skapar vi långsiktiga kundrelationer, bygger förtroende och levererar flyttjänster med dokumenterat hög kvalitet – varje gång.